wtorek, 25 czerwca 2013

Kokosy to na palmach!!

Witam serdecznie.
Przeczytałam wiele blogów które opisują jak zarabiać duże pieniądze w internecie.
Zacznij pisać, załóż stronę, a kasa sama wpadnie. Trzeba trochę czasu.
Oczywiście Ci ludzie mają racje ale czy jesteśmy w stanie określić jaka strona może przynosić zyski? Jeżeli nawet mam fajną stronkę to muszę ją jakoś pokazać światu.
Wypozycjonowanie  stronki to koszta (jeśli się nie umie samemu tego zrobić) Inwestujesz pieniądze i swój cenny czas. A co jeśli nie wyjdzie?
Jestem przeciętną Panna Kowalską która odbierając wypłatę zastanawia się ile zostanie po opłaceniu rachunków dla mnie. Też tak masz? Też liczysz każdą złotówkę?
Nie obiecuje kokosów tylko sprawdzone sposobu na dorobienie sobie do kieszonkowego. Czasem to będzie 5 a czasem 50 zł w miesiącu. Jednak pamiętajcie grosz do grosza, a będzie kokosza :)
Nie inwestujesz swoich pieniędzy tylko czas. 
Jeżeli jesteś licealistą, studentem lub człowiekiem który chcę uzyskać konkretne pieniądze to właśnie jest blog dla Ciebie.
Nie mam zamiaru wciskać wam bajek! Piszę tu swoje odczucia i sposoby na których Ja próbuje sobie dorobić.
Czy w to wejdziesz to już Twoja sprawa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz