wtorek, 25 czerwca 2013

lubie to :)

W XXI wieku posiadanie konta na facebook-u  jest czymś zupełnie normalnym. Kiedyś gdy jeszcze go nie miałam i znajomi strasznie się dziwili " jak można niemieć fb? Nie masz facebooka nie istniejesz!"
Teraz facebook służy mi nie tylko do kontaktu ze znajomymi ale do zarabiania.
Jak zarabiam na facebooku? To proste klikaj w lubię to na odpowiednich stronach.

http://lubietoto.pl/p,32478.html  

Link powyżej służy do rejestracji do programu partnerskiego.
Na czym to polega to proste już wszystko wyjaśniam.
Żeby się zarejestrować wystarczy, że będziesz zalogowany na swoim facebooku. klikniesz link powyżej i się zarejestrujesz :)
Jak zarabiać?

Wystarczy kliknąć w zakładkę zarabiaj punkty i tam strony punktowe.
Linki przeniosą Cie do stron które masz polubić.
Punkty są dodawane do twojego konta ( czasem z niewielkim opóźnieniem)
Każdy link to 5 pkt.
Nagrody zaczynają się od 1,000 pkt
Który bez problemu zdobędziecie w miesiąc.
Wielu moich znajomych się śmiało, że mi się nudzi. Ja poświęcam 5-10 min dziennie na klikanie a na koniec miesiąca mam punktów na doładowanie telefonu.
Przecież i tak klikasz więc czemu z tego nie skorzystasz i nie dorobisz sobie?
Punkty możesz zbierać także przez polecenia ze specjalnie wygenerowanego linku dla Ciebie.
Jak chcesz możesz zagrać za swoje punkty.
Możliwości jest wiele.
Ja zawsze z tego doładowuję konto na telefonie i zawsze się udaję więc metoda jest sprawdzona.
Dodatkowym plusem jest fakt, że nie władasz w tą zabawę żadnej gotówki.

Jeżeli chcesz spróbować to polecam http://lubietoto.pl/p,32478.html

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz